Повернення / Обмін автобусного квитка

Повернення / Обмін автобусного квитка

Повернення автобусних квитків

Можливістю повернення автобусного квитка користуються пасажири, які по якійсь причині не можуть скористатися ним. Після повернення, вони забирають частину вартості. Кошти повертаються протягом деякого часу на платіжну систему, з якої була здійснена оплата квитка. Якщо купівля відбувалася на касі, гроші ви отримаєте одразу.

Повернення квитків на автобус, розрахунок суми повернення

  • Якщо повернення здійснювалось більше 24 годин до відправлення автобуса, пасажир отримує 100% від всієї вартості квитка,  крім плати за продаж квитків та збору за попередній продаж квитків.
  • За 2 години – 90%.
  • За 10 хвилин перед відправленням, 80% від вартості.
  • Менше 10 хвилин, повертається 70%, не враховуючи комісію.

В разі хвороби та нещасного випадку, протягом 72 годин після відправлення автобуса, можна повернути квиток, при наявності лікарняної довідки. Таким чином сума, потрачена на купівлю квитка повертається пасажирові, або ж на касі переоформлюється новий, безкоштовний квиток на інший автобус.

Якщо людина не в змозі самостійно здійснити повернення, то дія проводиться через третю особу, не втрачаючи часу. Це означає, що будь-яка людина, якій пасажир в такому разі довіряє, може віддати квиток на касу автостанції (з якої буде відбуватися відправлення), найближчим часом.

Повернення електронного квитка на автобус

В наш час велику популярність набирає, замовлення квитків он лайн. Функція купівлі білета через інтернет надзвичайно зручна, дає змогу з економити ваш час та здійснити оплату в будь-якому вигляді.

Повернути електронний квиток можна на касі автовокзалу, з якого здійснюється відправлення автобуса або в режимі он лайн, заповнивши форму повернення. Після вірного оформлення, ви отримаєте підтвердження для повернення білета.

Повна вартість квитка повертається пасажиру в тому разі, якщо рейс відмінений автостанцією або його відправлення затримується. Автобус нижчого класу ніж вказано на квитку. Якщо пасажир не може зайняти місце, зазначене в автобусному білеті (якщо пасажир відмовляється від місця, яке йому запропонували).

У разі відсутності хоча б однієї із перерахованих причин, при віддачі квитка,  комісійні не повертаються, а сума визначається по часу повернення білета.

Обмін квитка на автобус

Обміняти свій квиток можливо лише у касі. Таким чином ви повертаєте його і отримуєте новий білет на інший рейс. Сума за повернений віддається вся, не враховуючи комісію. Якщо купівля здійснювалась через інтернет, витрачені кошти повернуться на платіжну систему протягом місяця.

На електронному квитку міститься код замовлення, який ви можете показати касирові в любому вигляді, для заміни на інший. При заміні, касир може потребувати документ, підтверджуючий вказану особу на квитку.