Повернення / Обмін квитка на потяг

Повернення / Обмін квитка на потяг

Повернення або обмін ж/д квитка

Кожен пасажир має право на повернення квитка в тому разі, якщо він по якійсь причині не може відправитися по маршруту. Повернення вартості квитка залежить від того, коли його повертаєте. Також квиток можна обміняти при потребі, у жд касі .

Як повернути квиток на потяг

Якщо замовляли квиток в он лайн режимі, зможете повернути його одразу на сайті або у касі вокзалу. Повернення коштів відбудеться протягом 30 днів на карту, з якой ви оплачували його.

Сума повернення грошей  залежить від дати та часу повернення:

  • Якщо пасажир повертає білет більше ніж за 24 години до відправлення потяга, то кошти за нього повертаються в повній вартості за все, крім комісії.
  • За 9 годин до відправлення – 50% від всієї вартості.
  • Після відправлення потяга, не пізніше години -10%.

Повернення декількох білетів можливе, якщо один із них оформлений на особу, що повертає їх.

В тому разі, коли поїздка не відбулася по провині Укрзалізниці, пасажиру повертається повна вартість квитка.

Якщо загубили свій білет, гроші за нього вам не повернуть. Коли білет якимось чином пошкодився і на ньому можна побачити потрібну інформацію, у касі його у вас приймуть.

Коли по якісь вагомій причині не встигли на потяг (наприклад, хвороба або нещасний випадок) і хочете повернути квиток, протягом трьох годин після відправлення потяга, його приймуть і повернуть гроші, після пред’явлення довідки з лікарні.

Як обміняти квиток на потяг

 Можна обміняти свій квиток на більш ранній рейс або пізніший, якщо до відправлення залишилось не менше 24 годин. Також можна поміняти місце, вагон і комфортність поїздки (плацкарт на купе), в тому самому потягу. Дитячий білет можливо змінити на дорослий, або навпаки.

Звичайний білет можна обміняти лише на касі вокзалу. При цьому, за переоформлення потрібно оплатити невелику комісію.

Якщо міняєте електронний квиток, повернення коштів відбувається на платіжну систему, через яку здійснювалася оплата. Новий білет потрібно сплачувати заново.

Зміна квитка не можлива в тому разі, коли він без вказаного місця, або відбувається обмін дитячого на дорослий і навпаки, на те ж саме місце, що вказано.

Якщо купівля квитка здійснювалася у касі,  кошти за повернення повинні віддати одразу. Після здачі електронного, повернення коштів слід почекати.

Слід пам’ятати, при поверненні і зміні квитка на потяг, ви втрачаєте частину коштів. Обмін – це здача старого квитка і купівля нового. Краще скористатися можливість обміну, так ви не втратите велику кількість коштів. Але якщо більше не плануєте поїздку в найближчий час, повернення білета необхідне.